Ik kan niet emailen

Geen paniek. Volg dit stappenplan:

  1. Alle algemene stappen doorlopen? Zie Email informatie.
  2. Bezoek http://noc1.creativepulses.nl/ en http://noc2.creativepulses.nl/
    Deze sites staan op verschillende locaties, mocht er een stuk zijn, dan werkt de ander.

    Op deze NOC pagina staat de meest recente status voor uw server (op basis van uw server hostname). Indien de status continue 200 is .. is alles OK en is de server online.
    Is de status NIET 200? Dan hebben wij een email en SMS gehad en zijn we aan de slag om het probleem te verhelpen. U hoeft dan geen actie te ondernemen.

  3. Is de status 200 maar kunt u nogsteeds niets doen op/met onze server?
    Bezoek: http://www.downforeveryoneorjustme.com/ en vul uw site in.
    Zegt deze website dat er problemen zijn? Ga dan naar stap 4

  4. Ga naar http://helpdesk.managedwphosting.nl of mail ons op intake@managedwphosting.nl
    Vermeld ten minste het volgende:
    Uw domeinnaam, Uw publieke IP adres ( op te zoeken via www.watismijnip.nl ), en wat u heeft geprobeerd.

    Let op: Zonder uw publieke IP adres kunnen we u niet helpen!
    Ter info: indien uw computer een icoontje heeft voor netwerkverbinding zal deze uw interne IP adres tonen. Op basis van uw interne IP adres kunnen we u ook niet helpen.

This post is also available in: Engels

Geef een reactie