Server plat

Geen paniek. Volg dit stappenplan om te bepalen of er op de server iets mis is of dat het mogelijk aan uw eigen verbinding ligt:

Noot voor ontwikkelaars: Verifieer dat je geen hosts file omzeilt en dus echt met onze server praat.

  1. Bezoek https://www.ourserverstatus.com/

    Op deze NOC pagina staat de meest recente status voor uw server (op basis van uw server hostname). Indien de status continue 200 is .. is alles OK en is de server online.

    Is de status NIET 200? Dan hebben wij een email en SMS gehad en zijn we aan de slag om het probleem te verhelpen. U hoeft dan geen actie te ondernemen.

  2. Is de NOC status 200 maar kunt u nog steeds niets doen op/met onze server?

    Probeer eerst eens via uw telefoon of tablet (met simkaart) de site te bezoeken, schakel eerst WiFi uit en zet daarna mobiele data aan.
    Werkt het dan wel? Dan zal er een IP blokkade voor uw vaste internetaansluiting zijn. Anderen zullen uw site gewoon zien. Ga naar stap 4.

  3. Bezoek: http://www.downforeveryoneorjustme.com/ en vul uw site in.

    Zegt deze website dat er problemen zijn? Ga dan naar stap 4

  4. Ga naar http://helpdesk.managedwphosting.nl of mail ons op intake@managedwphosting.nl

    Vermeld ten minste het volgende:
    Uw domeinnaam, Uw publieke IP adres ( op te zoeken via https://ip.tools.managedwphosting.nl/ ), en wat u heeft geprobeerd.

    Let op: Zonder uw publieke IP adres kunnen we u niet helpen!
    Ter info: indien uw computer een icoontje heeft voor netwerkverbinding zal deze uw interne IP adres tonen. Op basis van uw interne IP adres kunnen we u ook niet helpen.

Geef een reactie